laambi.blogg.se

❤MITT LIV & MINA TANKAR❤

Medicin

Medicinen funkar bra..
Ökade från 25mg till 35mg idag, det funkar mycket bättre..
Ska öka igen på fredag till 40mg om dessa dagar går bra med 35mg..

Just nu är det bara så mycket så jag kan inte riktigt fokusera på det jag kanske borde..
Huvudet är fyllt av tankar och kroppen full av känslor, det är inte lätt kan jag säga men jag kämpar på!!

När allt inte blir som planerat blir hela jag ett kaos har jag märkt..
Jag måste börja tänka på mig själv först och främst men jag har väldigt svårt med det just nu, jag vill vara alla till lags men det funkar inte riktigt tyvärr :(

Jag kämpar på så inåt skogen med mig själv men känner att jag åkt så långt ner för ett stup man kan så nu är det bara försöka att ta sig upp för stupet igen och det är inte lätt MEN JAG GER INTE UPP!!

Helgen som kommer ska jag ägna mig åt massor av positivt!!
Fredag kväll nattvandring 
Lördag jobba på pressbyrån sen blir det lite partaj 
Söndag fotboll ⚽❤

Mycket annat också ❤❤

Jag kämpar som sjutton med min vikt nu och har tappat all matglädje för tillfället, det har jag aldrig gjort förut!!!! Jag äter men alldeles för lite just nu, dålig på att få i mig vätska också, det är inte alls bra för jag känner att kroppen snart inte orkar med detta tempo om jag inte får i ordning på detta inom en snar framtid :'(

Nääää dax att försöka sova, jobbet kallar imorrn👍

See you❤
(Fotot är från i lördags 7/11)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: