laambi.blogg.se

❤MITT LIV & MINA TANKAR❤

När man inte tror........

När man inte tror man kan komma längre ner så händer det sol inte ska vara möjligt, jag föll ännu längre ner..
Toppen på isberget va även nu när jag såg att jag väger mindre än jag gjort på 8år.. Jag väger nästan lika lite som på invägningen när jag blev gravid med Isabella och då vägde jag 42.2 kg, nu bara 1,8kg mer........min vikt ligger alltså på 44kg😢
Det är inte ok!!!!!!!! 
Idag va droppen, jag har bett om professionell hjälp nu, jag mår piss!!!!!!!! 
VAD HAR HÄNT MED MIG??
HUR KUNDE JAG LÅTA DETTA HÄNDA MIG??
Idag för första gången i mitt liv ville jag ge upp, jag kände att jag inte orkade med att må såhär längre.. Det fick upp mina ögon JAG BEHÖVER HJÄLP, jag kan inte kämpa själv längre!!

Jag har något att kämpa för som är värt allt i världen...... MIN DOTTER, MIN ÖGONSTEN ❤

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: