laambi.blogg.se

❤MITT LIV & MINA TANKAR❤

ADHD medicin dag för dag

Påbörjade min ADHD medicinering i måndags med medicinen Strattera 10mg. Tar även Circadin på kvällen för att komma ner i varv och kunna sova!!

Dag 1, Denna dag jobbade jag!! Kände mig lite skum i kroppen först, som om jag va onykter, sen började jag kallsvettas lite, mådde lite illa och svårt att äta under dagen, men det gick över ganska fort och jag mådde bättre.. Lite känslomässig dag blev det med mycket nya intryck. Åt massor på kvällen.

Dag 2, Hemma sjuk pga av min förkylning. Mådde mycket bättre psykiskt och åt väldigt mycket typ hela tiden 😂

Dag 3, Fortfarande hemma sjuk pga förkylningen. Mådde som dag 2 och åt även då lika mycket 😊

Dag 4 (idag), Fortfarande hemma sjuk pga förkylningen. Mår kanoners på medicinen och känner ett inre lugn jag inte känt på år o dar😊
SÅÅÅÅ UNDERBART❤

Jag kommer blogga dagligen om hur jag mår och hur allt känns med medicinen för att själv se förändring och även att förklara för andra i min närhet som kanske inte förstår!!

JAG ÄR STOLT ÖVER MIG SJÄLV😊
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: