laambi.blogg.se

❀MITT LIV & MINA TANKAR❀

Fredag 😊

Ja men dÄ var det fredag igen, jag har varit hemma Àven idag eftersom jag hade feber igÄr kvÀll igen och lika bra att bli ordentligt frisk denna gÄng innan man gÄr tillbaka till jobbet sÄ man inte blir sjuk igen!!

Dag 5 pĂ„ medicin, Funkar kanon dock Siv jag lite lĂ€ngre idag sĂ„ jag tog den lite senare Ă€n jag gjort i veckan men det gick bra det med och jag kĂ€nner mig mer mĂ„lmedveten oxh blickar framĂ„t😊 KĂ€nner ett litet lugn inom mig och det Ă€r skönt, nu hoppas jag bara pĂ„ att fĂ„ höja medicinen nĂ€sta vecka sĂ„ kanske det blir Ă€nnu bĂ€ttre 😊
Jag Àr dock lite rastlös just nu men jag har ju knappt varit utanför dörren sen i mÄndags men idag försökte jag pigga pÄ mig lite sÄ jag tog en lÄng dusch, sminkade mig och klÀdde pÄ mig vardagsklÀder istÀllet för mjukisdress.. KÀnns toppen..

Isabella och jag ikvĂ€ll ❀ Kan Ă€ven tillĂ€gga att det Ă€r hon som gjort min frisyr kvĂ€llen till Ă€ra ❀

❀DU OCH JAG FÖR ALLTID❀
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: