laambi.blogg.se

❤MITT LIV & MINA TANKAR❤

Sista träningen........

Idag hade Isabella sin sista fotbollsträning med hela AIK F07, ihelgen spelar dom sin sista cup tillsammans för nästa vecka delas laget upp i A & U lag........ett lag ska alltså bli två lag :(
Dessutom blir det nya tränare osv..
Isabella började spela i laget i våras och från första dagen stund kände hon sig välkommen, ALLA va så underbara mot både henne och mig.. Dom va helt underbara HELA bunten, spelarna, ledarna och föräldrarna.. Man fick liksom en familjekänsla och att vi hörde hemma där tillsammans med dom..
Den värmen, omtanken och kärleken som finns i det laget är helt unikt men så vackert <3
Jag är djupt rörd av vad laget har betytt och gett både Isabella men även mig, TRYGGHET <3
Tack alla spelare, tack alla föräldrar MEN mitt STÖRSTA tack går till dom sex ledarna; Rickard, Daniel, Per, Fredrik, Åsa & Mattias, ni har en speciell plats i våra hjärtan!! TACK!!
 
Men än är inte resan slut, på fredag åker vi till Åland på Cup hela helgen, målsättning är att ha kul och njuta av tden tillsammans med laget(spelare, ledare) och föräldrar :)
 
Seee yaaaa :)
 
 
   
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: