laambi.blogg.se

❤MITT LIV & MINA TANKAR❤

Då o nu☆

Livet är inte alltid som man vill eller tror, livet är en bergodalbana rakt igenom..
Vissa toppar & dalar, men jag är en fighter!!
Jag kämpar dag ut o dag in med många saker, ibland mer än man orkar men då får man kämpa desto mer❤
Jag kämpar för det som är rätt, det har jag alltid gjort mer eller mindre..
Men nu är jag mitt inne i en tuff period i livet men jag kämpar och en sak är säker, jag ger ALDRIG upp!!!!!!!!

Jag gör allt för min dotter och hennes välmående och sätter ALLTID henne först i alla lägen oavsett vad för ALLTID❤
HON OCH JAG ÄR STARKARE ÄN NÅGONSIN❤
Jag älskar dig min älskade dotter av hela mitt hjärta och över allt annat..

Fotbollen börjar lida mot sitt slut och jag vet inte vart jag står, vad ska jag göra med sen nästa säsong........

Det finns en människa som betyder otroligt mycket för mig & är väldigt viktig för mig, men personen vet inte om det och har aldrig vetat det.. Jag vet inte om det är rätt att säga nåt eller om jag ska fortsätta va tyst om det........ Det är väldigt svårt!! 
Fortsätta leva ett liv i förnekelse eller inte är frågan!?!?

Vi får väl se 🙈
Nu soooova, puss o godnatt⭐



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: