laambi.blogg.se

❤MITT LIV & MINA TANKAR❤

Skin skin som den sol du är

Tänk om allt va så enkelt att man kunde skina som en sol, glömma allt strunt och bara le o leva livet.
Min verklighet är verkligen inte så tyvärr.
Jag vet inte varför eller vad som är så fel med mig och vilken fel uppfattning folk får.. Man tror så mycket, jag är en tjej med många känslor som jag visserligen allt som oftast försöker stänga inne för att inte bli allt för sårad. Senaste åren har jag blivit sårad gång på gång av många människor på olika plan och försöker därför distansera mig emellanåt ifrån alla. Sen dyker någon upp och man kanske faller en smula men försöker ändå motstå för att inte få några förhoppningar om något i onödan..
Jag är jäkligt stark men även jag har mina svagheter...
 
Känslan att se en person och bli helt knäsvag är mysig men även så himla skrämmande, jag tycker inte om att inte ha kontroll över saker o ting..
Jag vill bara att man ska vara rak o ärlig, säga vad man vill med saker o ting o hur man känner.
Jag kan va väldigt svår men samtidigt så himla enkel........
Ja just ikväll har jag många tankar.. 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: